Taxi Nijkerk Algemene Informatie

Informatiepagina van Taxi Nijkerk verloren voorwerpen, klachten,

aansprakelijkheid, politiereglement en onze algemene voorwaarden.

Verloren voorwerpen bij Taxi Nijkerk

Bent u iets vergeten in de taxi? Geen zorgen, onze chauffeurs geven alle achtergelaten voorwerpen na hun dienst af. Bel ons op een werkdag tijdens kantooruren om uw voorwerp(en) te komen ophalen. Wilt u dat we uw spullen thuisbezorgen? Dat doen we graag! Houd er wel rekening mee dat er kosten verbonden zijn aan deze bezorgservice.

Klachten bij Taxi Nijkerk

Bij taxibedrijf Taxi Nijkerk nemen we feedback van klanten uiterst serieus en zorgen we voor een snelle en effectieve afhandeling van klachten. Taxi Nijkerk kan vragen om specifieke details zoals het vertrekadres, tijdstip en nummerplaat of naam van de chauffeur, zodat we de deze werknemer adequaat kunnen aanspreken. Taxi Nijkerk behandelt al uw klachten via mailadres, of telefonisch.

Aansprakelijkheid van Taxi Nijkerk

Taxi Nijkerk is niet verantwoordelijk voor misverstanden, vertragingen door bijvoorbeeld files, pech, of slecht weer die ertoe leiden dat u uw trein, bus of vlucht mist, tenzij er sprake is van opzet of grove schuld van onze kant. Taxi Nijkerk behoudt zich het recht voor om ritten te annuleren in geval van overmacht, zoals extreme verkeersdrukte, weersomstandigheden of calamiteiten.

We streven ernaar dit te voorkomen, maar adviseren u voldoende tijd te nemen om vertragingen op te vangen.Onder overmacht vallen situaties die buiten onze schuld om ontstaan en niet voor onze rekening komen. Daarom is Taxi Nijkerk niet verplicht tot schadevergoeding in dergelijke gevallen.

Algemene voorwaarden Taxi Nijkerk

Taxi Nijkerk is een dochter van Amersfoort Taxi In Motion, oftewel Taxi In Motion. Onze Algemene Voorwaarden bekijkt u dus best op onze andere website amersfoorttaxiinmotion.nl

Scroll naar boven